სამოქალაქო განათლების წრის ,, მრავალფეროვანი სამყარო" მუშაობის პროფილი: დაწყებითი და საბაზო საფეხურის მოსწავლეები.
წრის მიზანი: სამოქალაქო განათლების სწავლების გაძლიერებით,სხვადასხვა აქტუალურ თემებზე ცნობიერების ამაღლება . შეხვედრებზე განხორციელდება სხვადასხვა სახალისო აქტივობები.
წრის ფუნქციონირების მნიშვნელობა და აქტუალურობა : წრის არსებობა მნიშვნელოანია სასკოლო სივრცეში,რადგანაც მოსწავლეებს,რომლებიც ჯერ არ სწავლობენ სამოქალაქო განათლებას საშუალებე ეძლევა ნებაყოფლობით ჩაერთო სამოქალაქო განათლების სწავლების პროცესში,განივითარონ საკუთარი თვითშეგნება და დაფიქრდნენ სხვადასხვა აქტუალურ საკითხებზე. წრეზე განხორციელეული აქტივობებით განივითარონ სხვადასხვა ტიპის უნარ-ჩვევები.
წრის მიზანი: სამოქალაქო განათლების სწავლების გაძლიერებით,სხვადასხვა აქტუალურ თემებზე ცნობიერების ამაღლება . შეხვედრებზე განხორციელდება სხვადასხვა სახალისო აქტივობები.
წრის ფუნქციონირების მნიშვნელობა და აქტუალურობა : წრის არსებობა მნიშვნელოანია სასკოლო სივრცეში,რადგანაც მოსწავლეებს,რომლებიც ჯერ არ სწავლობენ სამოქალაქო განათლებას საშუალებე ეძლევა ნებაყოფლობით ჩაერთო სამოქალაქო განათლების სწავლების პროცესში,განივითარონ საკუთარი თვითშეგნება და დაფიქრდნენ სხვადასხვა აქტუალურ საკითხებზე. წრეზე განხორციელეული აქტივობებით განივითარონ სხვადასხვა ტიპის უნარ-ჩვევები.
თემები :
|
მიზანი
|
თარიღი
|
დრო
|
||
სამოქალაქო განათლების წრის მიზნების და ამოცანების ,სამუშაო პროგრამის გაცნობა. წრის სახელწოდების და ლოგოს შექმნა. წრეზე მუშაობის წესების შედგენა.
|
სამოქალაქო განათლების სწავლების გაძლიერების მიზნით მოსწავლეთა ჩართულობა და მონაწილეობა საორგანიზაციო საკითხების გადაწყვეტილების მიღებაში.სახალისო აქტივობების გამოყენებით შესაბამისი უნარების განვითარება.
|
28.01.2019
|
60 წთ
|
||
განიხილვა პრობლემურ საკითხების - გარემოს დაბინძურებასთან დაკავშირებით.
|
მოსწავლეები განიხავენ პრობლემური საკითხებს გარემოს დაბინძურებასთან დაკავშირებით. ისინი ფოტო- მასალების დახმარებით ჯგუფებში ამოიცნობენ პრობლემას და ისაუბრენებ საკუთარი აზრით განხორციელების გზებს.
|
4.02.2019
|
60 წთ
|
||
მე და უსაფრთხოება
|
პრეზენტაციისა და ვიდეო-რგოლის გამოყენებით უსაფრთხოების შესახებ იმსჯელებენ, როგორ უნდა მოიქცნენ კონკრეტულ სიტუაციაში და
შესაბამისი უნარების გამომუშავება.
|
11.02,2019
|
60 წთ
|
||
უფლება ყველასათვის
|
პოსტერების მეშვეობით პრეზენტაციების გაკეთება ადამიანის უფლებების შესახებ
|
18. 02.2019
|
60 წთ
|
||
,,მე ვარ მე''
|
საუბარი აუტიზმის და დაუნის სინდრომის ადამიანების შესახებ და განსხვავებული ადამიანების მიმღებლობაზე.
|
25. 02.2019
|
60 წთ
|
||
,, ტოლერანტობა - მრავალფეროვანი სამყარო"
|
წრის შეხვედრაზე
მოსწავლეები გაეცნობიან ტოლერანტობის არსს.ვიდეო-რგოლის
დახმარებით მოსწავლეები იმსჯელებენ რელიგიის
მრავალფეროვნებაზე,
მსოფლიოში ყველას
მოქალაქის განსხვავებული შეხედულებების შესახებ
.
|
4. 03.2019
|
60 წთ
|
||
დისკუსია ,, როგორ შეიძლება გავაკეთო სიკეთე?’’
|
მოსწავლეების ჩაერთვა დისკუსიაში ,, როგორ შეიძლება გავაკეთო სიკეთე?’’ და დისკუსიაში მონაწილეობის უნარების გამომუშავება.
|
18. 03.2019
|
60 წთ
|
||
ვინ
ვარ მე
|
პიროვნების არსი,იდენტობის,სოციალიზაციის და პიროვნული
განვითარების მექანიზმების განსაზღვრა.
|
25. 03.2019
|
60 წთ
|
||
პასუხისმგებლობა
|
საუბრის შედეგად
გააცნობიერებს მოსწავლე
პიროვნების ადგილს და როლს
საზოგადოებაში,ჩამოუყალიბდებათ აქტიური მოქალაქის უნარ-ჩვევები.
|
1.04.2019
|
60 წთ
|
||
ლაშქრობა და ექსკურსიის გიდობა
|
გამოუმუშავდებათ სხვადასხვა უნარები.
|
8.04.2019
|
60 წთ
|
||
მე და გარემო
|
15.04.2019
|
60 წთ
|
|||
მოსწავლეების გარემოსდაცვითი ცნობიერების ჩამოყალიბების მიზნით სამოქალაქო განათლების წრეზე მოსწავლეებმა წარმოადგინონ საკუთარი ხედვები ეკოლოგიურ პრობლემების მოგვარების კუთხით
|
|||||
|
სამოქალაქო განათლების წრეზე მოსწავლეები გაეცნენ ნაგვის სეპარირების და გადამუშავების პროცეს.ბარათების მეშვეობით მოსწავლეები ცდილობდნენ დაესწავლათ ფერების მიხედვით ნაგვის ყუთებში შესაბამისი ნარჩენის ჩაყრა,.
|
22.04.2019
|
60 წთ
|
||
|
პლასტმასის ბოთლებისგან შექმნან ხვვადასხვა ნივთები,(მაგ.ყვავილების ჩასალაგებელი_)
|
29.04.2019
|
60 წთ
|
||
აქტივობა : ,,ტვინი’’
|
სამოქალაქო განათლების წრეზე მოსწავლეებმა ბარათების მეშვეობით ამოიცნონ ფოტოების მთავარი იდეა , დაუკავშირეს ,,ტვინს"
აღნიშნული იდეა, იმსჯელონ აზიანებს თუ არა მას და აფერხებს თუ არა პიროვნების განვითარების პროცესს.
|
6.05.2019
|
60 წთ
|
||
თამაში
,,მეგობრობის წრე''
|
თამაშის მიზანია
მოსწავლეებს წარმოეთქვათ ადამიანის
უფლებები და
შეეხსენებინათ ერთმანეთისთვის, რომ
არ დაარღვევენ
მათ უფლებებს.
|
13.05.2019
|
60 წთ
|
||
თამაში : ,,ინფორმაციის დამახინჯება’’
,, როგორ ვიცნობთ საკუთარ თავს" |
მოსწავლეები თამაშის
შედეგად გააცნობიერებენეფექტური კომუნიკაცია მექანიზმებს და
გამოუმუშავდებათ აქტიური მოსმენის
ტექნიკა.
კომუნიკაციისა და თავდაჯერებულობის უნარების ჩამოყალიბება |
20.05.2019
|
60 წთ
|
||
თამაში : ,, აბორიგენებიდან ცივილიზებულ კომუნიკაციამდე’’
|
გამოუმუშავდებათ სხვადასხვა უნარები
|
27.05.2019
|
60 წთ
|
||
მხიარული ,,ენერჯაიზერები''
|
გამოუმუშავდებათ სხვადასხვა უნარები
|
3.06.2019
|
60 წთ
|
||
სამოქალაქო განათლების წრის შეჯამება
|
საზეიმო დახურვა
|
10.06.2019
|
60 წთ
|
||
No comments:
Post a Comment